Vaihdepalvelu toimii kuten yrittäjän henkilökohtainen sihteeri, joka korvaa perinteisen puhelinvastaajan sekä hoitaa puheluihinne vastaamisen puolestanne.
Käyttämällä vaihdepalveluamme säästätte työaikaa ja voitte suodattaa vaikkapa häiritsevät telemarkkinointipuhelut. Puheluihinne vastaa aina ystävällinen ja asiansa osaava ammattilainen arkisin 07:00 – 21:00 tai laajennettuna myös 24/7. Palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti.
Palvelua hallitsette kätevästi nettiselaimen tai Android-sovelluksen avulla.
Kokeile Vaihdepalvelua viikko maksutta! Tilaa koekäyttö tästä tai soita meille numeroon 020 155 8862
VAIHDEPALVELU PIENYRITYKSILLE
Kun Vaihdepalvelu on käytössänne, vastaamme puheluihinne ohjeidenne mukaisesti. Voitte itse päättää toimenpiteet mitä haluatte vaihdepalvelumme tekevän: puheluiden yhdistäminen, soittopyyntö, tekstiviestin tai sähköpostin lähetys ja ei toimenpidettä (esimerkiksi telemarkkinointipuhelut).
Vaihdepalvelun käyttöönotto ja hallinta on helppoa. Luomme teille henkilökohtaisen käyttäjätunnuksen ja salasanan vaihdepalvelun internetsivulle. Ensimmäisellä vaihdepalvelun käyttökerralla teette palvelumäärittelyn asiantuntijamme kanssa. Tämän jälkeen aktivoitte vaihdepalvelun käyttöönne puhelimenne soitonsiirrolla. Voitte halutessanne ottaa vaihdepalvelun pois päältä poistamalla soitonsiirron puhelimestanne.
Vaihdepalveluun sisältyy myös reaaliaikainen raportointi, josta näette yksityiskohtaisesti tehdyt toimenpiteet kussakin puhelukategoriassa.
VAIHDEPALVELU ENTERPRISE
Kun Vaihdepalvelu Enterprise on käytössänne, vastaamme puheluihinne ohjeidenne mukaisesti. Puhelut voidaan luokitella yli kymmeneen kategoriaan, joita ovat esimerkiksi tuote- ja palvelutiedustelut, tarjouspyynnöt, tilaukset, laskutus, telemarkkinointipuhelut. Näihin jokaiseen voidaan määritellä eri toimenpiteitä mitä puheluille tehdään.
Voitte itse päättää toimenpiteet mitä haluatte vastauspalvelumme tekevän: puheluiden yhdistäminen, soittopyyntö, tekstiviestin tai sähköpostin lähetys ja ei toimenpidettä (esimerkiksi telemarkkinointipuhelut).
Tuotamme Vaihdepalvelussa myös reaaliaikaisen raportoinnin, josta voitte seurata miten paljon aikaa ja rahaa on säästynyt Vaihdepalvelun avulla. Mikä tärkeintä, näette miten paljon olette saaneet lisää tarjouspyyntöjä, jotka aiemmin ovat voineet jäädä vastaanottamatta kiireen takia.
VAIHDEPALVELUN EDUT JA HYÖDYT YRITYKSELLENNE
- Asiakkaiden tarjouspyynnöt ja tilaukset eivät mene kilpailijoille, kun asiakaspuheluihin vastataan
- Enemmän vastattuja puheluita tarkoittaa enemmän tarjouspyyntöjä
- Asiakastyytyväisyys paranee, kun puheluihin vastataan.
- Yrityksen imago paranee, kun asiakkaiden puheluihin vastataan.
- Aika säästyy tuottavaan työhön – ei turhaa puhelimessa puhumista.
- Markkinointipuheluiden, yhteystietopäivittäjien ja gallup-kyselyiden suodatus.
- Helppo käyttöönotto ja hallinta joko Android-sovelluksen tai internet-käyttöliittymän avulla.
- Kaikki puhelut käsitellään ohjeittesi mukaisesti
- Äärimmäisen edullinen verrattuna hyötyihin
- Sopii myös erinomaisesti tilanteisiin, joissa ei ole tarvetta palkata kokoaikaista sihteeriä tai tarve on tilapäistä.
- Puhelut ohjataan vaihteesta aina ohjeittenne mukaisesti oikealle henkilölle organisaatiossanne
- Varmistat, että markkinointi-investoinnit eivät valu hukkaan, koska asiakaspuheluihin vastataan.
- Pidä palaverisi ja lomasi rauhassa, me vastaamme sillä aikaa puheluihisi!