16100 CONNECT 16100 CONNECT

Pitäisikö asiakas tavoittaa välittömästi? Tai saada yhteystiedot ajan tasalle?

16100 CONNECT on selaimen kautta käytettävä monipuolinen palvelu, jolla voit hakea yksityisten ja yritysten yhteystietoja sekä numeroita. 16100 Connectilla voit lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä, lähettää sähköposteja, luoda tyytyväisyyskyselyitä tai vaikka käydä selaimessa chat-luontoista keskustelua tekstiviesteillä esimerkiksi asiakaspalvelussa. Voit myös hakea ajoneuvojen tietoja tai päivittää asiakasrekisterisi tiedot ajan tasalle!

Erilaisilla palvelumoduuleilla voit muokata palvelusta juuri oikeanlaisen yrityksesi tarpeisiin. Yhteystieto- ja numeropalvelut sekä tekstiviestien lähetys, kontaktiryhmät ja viestipohjat kuuluvat peruspalveluun. Lisäksi on saatavilla seuraavat palvelumoduulit:

  • Kaksisuuntaiset tekstiviestit
  • Kaksisuuntaiset kampanjaviestit
  • Tyytyväisyyskyselyt tekstiviestillä (NPS)
  • SMS-Dialogi
  • Sähköpostien lähetys
  • Liittymispalvelu (kontaktilistalle liittyminen tekstiviestillä)
  • Välityspalvelu
  • Asiakaskohtaiset Long-code numerot
  • Ajoneuvotietojen haku
  • Asiakasrekisterin tietojen päivitys

Palvelussa on saatavilla kaikki julkiset matkapuhelin- ja kotinumerot, osoitteet sekä yritysten ja julkishallinnon yhteystiedot. Tiedot perustuvat matkapuhelinoperaattoreiden ja puhelinyhtiöiden tietoihin, ja niitä päivitetään jokaisena päivänä.

Palvelussa voit lähettää sekä vastaanottaa viestejä asiakkailtasi ja yhteistyökumppaneiltasi. Esimerkiksi vahvistusviesti muistuttaa asiakasta varatusta ajasta minimoiden perumiset. Tekstiviestejä voi lähettää palvelusta yksittäin, ryhmälle ja myös ajastetusti.

Palvelua voi hyödyntää mm.

  • Työhönkutsupalveluna
  • Liittymispalveluna viestilistalle
  • Ajanvarauksen vahvistus- ja muistutusviestit
  • Markkinointiviestit ja -kampanjat asiakkaille
  • Henkilöstön tiedotus
  • Tyytyväisyyskyselyt tekstiviestillä, esim. NPS
  • Kriisiviestintä
  • Asiakasviestintä
  • Asiakaspalvelu-chat tekstiviesteillä
  • Hälytysjärjestelmien viestien jakaminen useammalle kohteelle
  • Ajoneuvon tietojen selvitys
  • Asiakasrekisterin tietojen päivitys

Yhteystieto- ja viestintäpalvelua on mahdollista käyttää myös rajapintaratkaisuja hyödyntäen. Rajapinta mahdollistaa palvelun integroimisen omaan järjestelmäänne.

Kiinnostuitko? Ota meihin yhteyttä myynti@16100.fi tai soita 020 703 2810.

Alla muutamia asiakkaitamme, jotka käyttävät Connect-palvelua.

Asiakkaitamme
Yhteystiedot

Suomen 16100 Oy

Isokatu 16 B 12

90100 OULU

Vaihde

Tel.: +358 20 1558862 *

Fax: +358 20 1558869

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin 9-14.

Tel. +358 20 7032810 *

Email: asiakaspalvelu@16100.fi

*) Soitot lankanumerosta 8,28 snt/puhelu + 5,52 snt/min ja matkapuhelimesta 8,28 snt/puhelu + 22,14 snt/min, hinnat sis. alv.